【Giveaway正呀喂】送你一對電眼,黑眼圈都變「白眼圈」

IMG_7492vNatalie X MEDiPLUS送出3盒「白眼圈」褪黑藥效眼療膏 15ml

去呢條LINK做晒以下幾點就有機會中獎㗎喇
1)讚好Natalie Facebook 專頁 & MEDiPLUS「白眼圈」Facebook 專頁
Natalie Facebook
MEDiPLUS「白眼圈」

2)留言寫出「白眼圈」功效

3)Tag 3 條友(友人)

4)讚好及分享此帖並設為公開,like & share是常識吧!

邊個會得獎?就由留言讚好最多果3位!睇吓邊位朋友呃得like多就得獎㗎喇!
IMG_7791  IMG_7493
日蒲夜蒲,對眼好攰,日蒲咪朝早起身返工囉,夜蒲咪OT到勁夜先食宵夜當晚餐囉,聖誕長假前多野做係基本野。係咁㗎喇,日日都對電腦、電話,藍光對眼睛幾有益唔係知㗎,但都要對㗎。日日戴CON,成日捽眼,是日常。9而9之,眼紋呀、眼袋呀、黑眼圈呀都會有,好正常啫。之後咪俾人覺得殘花敗柳之嘛,無野嘅。T.T 香菇 藍瘦

眼睛俾人第一印象,所以有黑眼圈其實真係好覺。眼睛日常護理都要注重,因為眼部皮膚比面部其實脆弱好多,所以保養要加倍。電眼不是一日練成,試用左MEDiPLUS「白眼圈」褪黑藥效眼療膏7日,減淡7度色素,眼圈白左,要練成電眼指日可待。唔係點叫「白眼圈」呀。
IMG_7714
強效版仲3倍滲透,5種技術成份加倍有效。
  1. Haloxyl-疏通瘀血、去黑瘀
  2. Eyeliss-改善鬆弛眼袋
  3. Eyeseryl-疏通淋巴、去浮腫
  4. Renovage-增生骨膠原緊緻去紋
  5. PML Vitamin K-超微細分子,極速亮白眼圈
IMG_7715 IMG_7494
朝早搽果時我會加埋遮瑕膏一齊用,眼妝都貼啲。夜晚搽左即瞓,搽左3日之後眼圈位血液循環好左,會由本身黑變成有小小紅,好似散瘀咁樣樣。到第7日明顯有改善,眼圈淺左好多之餘,眼紋同眼袋都平滑埋。啱晒我呢啲成日夜晚唔願瞓,又成日戴CON捽眼。Keep住搽我咪係有一對電眼嘅女仔LOL。
IMG_7786

訂閱Natalie YouTube

instagram

Blog

Facebook

for any enquiries pls contact

留言

熱門文章