大魚大肉都唔會有罪惡感啦|【禪食ZEN49】

IMG_8081
大時大節,暴飲暴食就小不免,個肚仔一定跟住暴漲。忍住完全唔食又無晒人生樂趣,食完又減、減完又食係一個不變嘅循環黎,就好似潮流一樣。呢個星期仲唔減下,下星期點再狂食。

我腸胃一向都唔好,暴飲暴食之後排便會唔太順,我又唔鍾意食生果,所以有時都攪唔掂。唔理佢又唔得,因為去唔到皮膚一定差,下巴一定爆瘡,因為中醫話面部反射區下巴係腸胃。咁點攪呀,一陣新年流流狂爆瘡,點見人。
IMG_8173
減肥都其次,身體健康最重要,咁梗係想健康瘦身咁就最理想。禪食呢包細細包嘅粉,裡面有成49種穀物、蔬菜同埋豆類,高纖維又天然,沖一杯飲就可以幫助排毒。日韓都流行健康瘦身,瘦身、美肌、高營養,真係一杯攪掂,禪食ZEN49仲係日本瘦身產品網路銷售NO. 1。
fullsizeoutput_165f
飲左兩日排便即刻暢通左,又無攪肚痛嘅感覺,完全係正常排便(好想影張相證明架,太噁haha,驚俾人永久black list)。味道仲好似芝麻糊咁,好香穀物味。用水、豆漿或者低脂牛奶攪拌,最最最似芝麻糊味就係用豆漿溝,加熱暖暖地更似,諗住代餐唔方好食,點知好好味囉。有時想食野但又怕肥,可以當芝麻糊咁食。如果早餐食唔到太多野,可以代替早餐,達到瘦身嘅效果。成分天然,素食都啱,卡路里又低(78kcal),又好味。
IMG_8172
假期過後瘦身仲唔係靠佢,飲多排可能下巴都無爆瘡呀。拿拿臨去萬寧買多盒準備定農歷新年大魚大肉啦hahaha

#輕食 #禪食 #禪食49 #ZEN49 #美容 #纖體 #養生 #三合一 #低卡路里 #高營養 #高纖維 #49種穀物及蔬果 #排毒 #輕鬆減肥 #好飲 #方便 #代餐 #成份天然 #減肥

^^產品由日本網路銷售NO. 1嘅瘦身產品【禪食ZEN49】提供^^

訂閱Natalie ☆YouTube☆ ★instagram★ ☆Facebook

Blog
She.com
U Blog
Blogspot

for any enquiries pls contact


留言

熱門文章